Prekių grąžinimas bei keitimas
Jei norite grąžinti ar pakeisti užsakytas prekes į kitas prekes iš berganso.lt parduotuvės, tai galima padaryti per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo. Grąžinamos arba keičiamos prekės turi būti supakuotos toje pačioje pakuotėje, kurioje ir gavote užsakytas prekes, prekės negali būti naudotos ar kitaip pažeistos. Jos turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos. Visų pirma praneškite mums elektroniniu paštu info@berganso.lt, kad norite grąžinti ar pakeisti jau užsakytas savo prekes. Parašykite užsakymo numerį, kad mes žinotume, apie kokį užsakymą kalbama. Tuomet mes su Jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau ir susitarsime, kaip kuo greičiau tai padaryti.
Kol prekės yra grąžinamos arba keičiamos, už prekių saugumą atsako pirkėjas.
Visas grąžinimo ar keitimo išlaidas apmoka pirkėjas. berganso.lt padengs transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jei gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, dėl mūsų kaltės arba prekės buvo netinkamos naudoti.
Grąžinant prekes, sumokėti už prekes pinigai pirkėjui grąžinami per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo prekės grąžinimo dienos.
Svarbu! Jei pristatymo metu pastebėjote pažeistą prekės pakuotę:
praneškite apie tai prekę pristačiusiam kurjeriui;
parašykite savo pastabas ant pristatymo važtaraščio;
nedelsiant informuokite mus apie šį įvykį telefonu arba e. paštu.
Šių prekių grąžinimas vykdomas remiantis pirmiau apibrėžtomis grąžinimo sąlygomis.
Dėkojame už Jūsų supratimą.
Prekių pristatymas
Visi užsakymai yra įvykdomi per 5 (penkias) darbo dienas po visiško atsiskaitymo su e. parduotuve.
Jūsų užsakytas prekes išsiųsime tą pačią darbo dieną (jei apmokėjote už prekes ne vėliau kaip iki 13.00 val.). Priešingu atveju prekes išsiųsime kitą darbo dieną po sutarto atsiskaitymo su e. parduotuve.
Berganso.lt pasilieka teisę, kad išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Jei taip įvyko, tuomet pardavėjas įsipareigoja kaip įmanoma greičiau informuoti pirkėją apie prekių vėlavimą bei nurodyti tikslų pristatymo terminą.
Konfidencialumo užtikrinimas
Visi surinkti duomenys apie pirktas prekes ir Jūsų nurodyti asmeniniai duomenys niekada nebus perduoti trečiosioms šalims ar panaudoti kitiems negarbingiems tikslams.
Pirkėjo atsakomybė
Pirkėjas atsako už visų pateiktų duomenų tikslumą bei teisingumą.
Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už visus jo atliktus veiksmus berganso.lt e. parduotuvėje.
Pardavėjo atsakomybė
berganso.lt neprisiima jokios atsakomybės už padarinius, jei jų atsirado dėl to, kad pirkėjas pateikė neteisingus duomenis apie save.
berganso.lt nėra atsakinga už parduotuvėje esančiose nuorodose į kitus tinklalapius pateiktą informaciją ar bet kokią vykdomą veiklą.
berganso.lt pasilieka teisę bet kada sustabdyti parduotuvės veiklą arba ją pakeisti, apie tai nieko neįspėjus.
berganso.lt privalo pristatyti visas pirkėjo užsakytas prekes tuo adresu, kurį nurodė pirkėjas, atlikdamas užsakymą.
berganso.lt pasilieka teisę pakeisti pirkėjo užsakytas prekes į analogiškas pirkėjo užsakytas (jei tuo metu neturi pirkėjo pasirinktų prekių) arba grąžinti sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas.
berganso.lt prekių bei jų kainų nustatymas
E. parduotuvėje visos pateiktos prekių kainos yra jau su įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
Į kiekvienos prekės kainą nėra įskaičiuotas pristatymo mokestis. Visas prekių pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Tačiau, jei pirkėjas pasirenka pristatymo būdą per AB Lietuvos paštą “OMNIVA” ar “LP EXPRESS” paštomatą ir užsisako prekių daugiau kaip už 30 eurų, visas transportavimo išlaidas apmoka berganso.lt e. parduotuvė. Pirkėjui pasirinkus pristatymą per DPD siuntų skyrių, pirkėjas apmoka nurodytas transportavimo išlaidas.
berganso.lt pasilieka teisę bet kada pakeisti prekių kainą.
Bet kokius iškilusius nesklandumus ar ginčus visada bandome išspręsti pirkėjo naudai.
Malonaus apsipirkimo!
Berganso.lt